آغاز ارسال گوشی های شاهین۲
براساس تاریخ ثبت نام از شنبه مورخ ۱۴ دی ماه ۹۸ ارسال گوشی شاهین۲ آغاز خواهد شد.
براساس تاریخ ثبت نام از شنبه مورخ ۱۴ دی ماه ۹۸ ارسال گوشی شاهین۲ آغاز خواهد شد.
رونمایی از گوشی شاهین۲ در نمایشگاه تلکام پلاس با حضور وزیزمحترم صنعت و معدن
رونمایی از گوشی شاهین۲ و بازدید از محصولات شرکت ارتباط همراه گویا اروند در نمایشگاه تلکام پلاس تهران آدرس :سالن 37A غرفه 12
بازدید جناب آقای دکتر ستارهاشمی معاون محترم وزیرارتباطات از کارخانه جی ال ایکس
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور در شهرک صنعتی خرمشهر از کارخانه شرکت GLX بازدید کرد.
شرکت جی ال ایکس بزودی یک گوشی ایرانی مجهز به سیستم عامل اندروید بومی سازی شده را عرضه خواهد کرد.