شرایط گارانتی

 

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

شرایط گارانتی

  • ارائه خدمات گارانتی، فقط با همراه داشتن کارت گارانتی امکان­پذیر است.
  • اگر بنا به دلایلی امکان تعمیر دستگاه میسر نباشد، کالای جدید با احتساب اختلاف قیمت، ارائه خواهد شد.
  • هزینه ارسال دستگاه به خدمات پس از فروش کارخانه برعهده مشتری و پس از تعمیر ، تعویض یا عودت گوشی به مشتری هزینه ارسال به عهده کارخانه میباشد .
  • شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی مشتری ندارد.
  • عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل مشکلات شبکه مخابراتی شامل گارانتی نمی­شود.
  • تعمیرات سخت افزاری دستگاه­های فاقد گارانتی و گارانتی دار، دارای 6 ماه گارانتی است مشروط بر آنکه همان قطعه تعمیر شده، مجددا دچار اشکال شود.(تشخیص و تایید ان توسط کارشناس خدمات پس از فروش میباشد)
  • حداکثر زمان تعمیر دستگاه­های دارای گارانتی 7 روز کاری است. در صورتی که برای تعمیر دستگاه بیش از 7 روز کاری زمان لازم باشد، به ازاء هر هفته تاخیر (بعد از یک هفته اول)، یک ماه به مدت گارانتی دستگاه اضافه خواهد کرد (با مهر و امضای نمایندگی مجاز قابل قبول است.)
  • چنانچه تعمیر دستگاه بیش از 7 روز زمان ببرد ، با توافق مشتری دستگاه جایگزین به صورت امانی به ایشان ارائه خواهد شد.
  • اگر به دلیل حوادث غیر قابل پیش بینی مانند زلزله، جنگ، تحریم و ... ارائه تعهدات واحد خدمات پس از فروش به حالت تعلیق دربیاید، به همان اندازه به مدت گارانتی مشتری افزوده خواهد شد.
  • چنانچه در پروسه تعمیرات در مرکز خدمات پس از فروش، خسارتی به دستگاه مشتری وارد شود، نماینده موظف است خسارت وارده را برطرف نموده و دستگاه را به حالت قبل از بروز خسارت درآورد.
  • مدت زمان پشتیبانی تامین قطعات گوشی 3 سال میباشد.

 

شرایط تعویض

  • در صورتی که دستگاه ظرف 24 ساعت پس از فروش دچار هرگونه اشکال سخت افزاری شود که کاربر در آن نقشی نداشته باشد، تعویض خواهد شد.
  • دستگاه معیوب در طول دوره گارانتی در صورت غیرقابل تعمیر بودن، با همان مدل یا مدل مشابه تعویض خواهد شد.
  • در صورتی که امکان تعویض دستگاه میسر نباشد، کالای جدید با احتساب اختلاف قیمت روز، ارائه خواهد شد.
  • مشکلات نرم افزاری مشمول شرایط تعویض دستگاه نمی­ شود.
  • در صورتی که دستگاهی با یک ایراد یکسان، 2 بار توسط مشتری به شرکت عودت داده شود، بار سوم با یک دستگاه نو تعویض خواهد شد(تشخیص ایراد بر عهده کارشناس خدمات پس از فروش است).

شرایط ابطال گارانتی

  • پایان مدت گارانتی
  • مخدوش بودن شماره سریال مندرج بر روی کارت گارانتی و یا برچسب­های گارانتی
  • باز کردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیرمجاز
  • هرگونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح توسط کاربر باشد شامل:
    • آسیب دیدگی بر اثر ضربه، رطوبت، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی
    • نصب نرم افزارهای متفرقه، روت کردن و تغییر بدون مجوز نسخه سیستم عامل
  • انجام تنظیمات اشتباه و یا ویروسی شدن دستگاه
  • لازم به ذکر است که قاب و وسایل جانبی شامل شارژر، هندزفری، کارت حافظه، کابل و باتری شامل گارانتی نمی ­شوند.
  • هرگونه خدمات نرم افزاری که به دلیل کاربرد نادرست کاربر و یا به درخواست کاربر انجام شود، شامل گارانتی نخواهد بود.